Rahmat Azizi

ویدئو / تیتریک
کد مطلب : 89
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 فروردین 1398
ساعت : 19:56
کاربرد نورومارکتینگ در انتخابات/ اتاق فرمان رأی‌دهندگان کجاست؟

کاربرد نورومارکتینگ در انتخابات/ اتاق فرمان رأی‌دهندگان کجاست؟


نورومارکتینگ درواقع درک بهتر عملکرد مغز است تا بتوان از طریق آن عملیات بازاریابی، تبلیغات و فروش سیاسی را بهبود بخشید. از این منظر نورومارکتینگ بر لزوم در نظر گرفتن بررسی رفتار رأی‌دهندگان از دیدگاه مغز انسان تأکید دارد.


لینک کوتاه مطلب :
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است. تمامي حقوق محفوظ و متعلق به Rahmat Azizi ميباشد.