Rahmat Azizi

ویدئو / تیتریک
کد مطلب : 90
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 فروردین 1398
ساعت : 20:51
اهمیت شناخت مغز انسان از منظر تبلیغات سیاسی/ رأی‌دهندگان چگونه تصمیم می‌گیرند؟

اهمیت شناخت مغز انسان از منظر تبلیغات سیاسی/ رأی‌دهندگان چگونه تصمیم می‌گیرند؟


در ادامه مبحث نورومارکتینگ به منشأ اصلی واکنش رأی‌دهندگان و اتاق فرمان تصمیم‌گیری آنان که همانا مغز انسان است خواهیم پرداخت و اینکه چگونه از منظر تبلیغات و بازاریابی سیاسیِ عصب‌پایه می‌توان در تصمیم رأی‌دهندگان مؤثر بود؟


لینک کوتاه مطلب :
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است. تمامي حقوق محفوظ و متعلق به Rahmat Azizi ميباشد.