ویدئو 19:56 دوشنبه 12 فروردین 1398

کاربرد نورومارکتینگ در انتخابات/ اتاق فرمان رأی‌دهندگان کجاست؟

کد مطلب: 89 چاپ به اشتراگ گذاشتن

نورومارکتینگ درواقع درک بهتر عملکرد مغز است تا بتوان از طریق آن عملیات بازاریابی، تبلیغات و فروش سیاسی را بهبود بخشید. از این منظر نورومارکتینگ بر لزوم در نظر گرفتن بررسی رفتار رأی‌دهندگان از دیدگاه مغز انسان تأکید دارد.
کاربرد نورومارکتینگ در انتخابات/ اتاق فرمان رأی‌دهندگان کجاست؟ نویسنده :

برچسب ها : #تحقیقات بازار #رای دهنده پژوهی #نورومارکتینگ #انتخابات #Marketing research #Neuromarketing #Political marketing

لینک کوتاه مطلب :

پلن تبلیغات انتخاباتی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

پلن تبلیغات انتخاباتی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟
نظر شما در مورد : کاربرد نورومارکتینگ در انتخابات/ اتاق فرمان رأی‌دهندگان کجاست؟

*

*


Katibe Portall نسخه 3.0.3